Strona główna > Jak kupować

>> Szukamy

Wyszukaj w naszej ofercie przedmiot, który Cię interesuje.
Nasz asortyment podzielony jest na kategorie - wchodząc do nich odnajdziesz kolejne podkategorie, które zawężają zakres wyszukiwania ułatwiając go zarazem.

Jeśli znasz nazwę towaru, który chcesz odnaleźć, wpisz ją w wyszukiwarkę - nasz system zlokalizuje przedmiot.

Wyszukiwarka produktów ma zaawansowane funkcje szukania - warto z nich korzystać - możesz szukać produktu ze względu na producenta, cenę, artykuł.

Zwróć uwagę na "Termin realizacji zamówienia" - informacja tekstowa obok zdjęcia - jeśli widnieje tam  2-4 dni oznacza to, że towar mamy w magazynie. 

W wiekszości przypadków produkty umieszczone na stronie naszego sklepu są dostępne w sklepie stacjonarnym i istnieje możliwość odbioru towaru osobiście (można zaznaczyć taka opcję).

Jeśli dokonałeś już wyboru, produkt należy umieścić w Twoim wirtualnym koszyku.

Aby dodać artykuł do koszyka, należy użyć przycisku "DODAJ DO KOSZYKA"

Produkt został dodany i możesz kontynuować zakupy.

Sprawdź zawartość swojego koszyka. Na tym etapie możesz dokonać zmian w swoim zamówieniu, zmieniając liczbę zamawianych produktów lub usunąć coś z koszyka "USUŃ Z KOSZYKA".

Podczas składania zamówienia cały czas możesz sprawdzić zawartość swojego koszyka.

W tym celu wejdź do koszyka, używając przycisku "TWÓJ KOSZYK"  w linku

 - lewy brązowy element strony.

Aby kontynuować zakupy należy kliknąć jakąkolwiek podkategorię z produktami lub wybrać produkt korzystając z przeglądarki.

___________________________________________________________________________________________________

>> Kupujemy i płacimy

Jeżeli masz już w koszyku wszystkie interesujące Cię produkty i chcesz złożyć na nie zamówienie, wciśnij przycisk "KUPUJĘ".

Przechodzimy do strony z wyborem formy dostarczenia przesyłki oraz formy płatności.

Po wybraniu odpowiedniej formy płatności oraz dostawy należy wcisnąć przycisk "KUPUJĘ".

Przechodzimy do strony "EDYCJA DANYCH WYSYŁKOWYCH" gdzie należy wpisać swoje dane niezbędne do wysyłki i realizacji zamówienia.

Istnieje możliwość rejestracji na stałe w naszym sklepie poprzez wybór opcji "ZAREJESTRUJ NOWE KONTO" lub też kupno bez rejestracji poprzez zaznaczenie opcji "KUPNO BEZ REJESTRACJI".

Pola oznaczone gwiazdką muszą zostać wypełnione.

Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail.

Po wypełnieniu formularza z danymi do wysyłki należy wcisnąć przycisk "WYŚLIJ".

Przechodzimy do strony z podsumowaniem zamówienia.

Znajdują się tu informacje o zamawianych produktach, wybrana forma płatności i wysyłki oraz całkowity koszt  Twojego zamówienia.

Jeśli wszystko się zgadza należy wcisnąć przycisk "WYŚLIJ ZAMÓWIENIE".

Po chwili dostaniesz na swoją skrzynkę e-mail powiadomienie o złożeniu zamówienia w naszym sklepie wraz z prośbą o jego potwierdzenie.

 UWAGA Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest jego potwierdzenie mejlowe, telefoniczne lub poprzez link w zamówieniu wysyłany na adres mejlowy.

Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone zostają usunięte po 7 dniach od złożenia zamówienia.

Warunki korzystania z serwisu.


Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail,  pod którymi to będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie prawidłowego numeru telefonu

_________________________________________________________________________________________________

Sposoby składania zamówień  poprzez sklep internetowy
www.hippoland.com.pl:

 - pocztą elektroniczną wysyłając zamówienie na adres sklep@hippoland.com.pl

 - podając nazwę i kod produktu, ilość, cenę, dane zamawiającego (imię i nazwisko,

 - ulica, numer domu   i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon oraz adres e-mail) lub dane firmy

 - faxem pod numerem (042) 65 43 800

 - telefonicznie pod numerem telefonu (042) 65 43 800 lub 255 68 08 w przypadku stałych i wiarygodnych klientów

W przypadku braku możliwości skontaktowania się z klientem (nieprawidłowy numer telefonu lub nieprawidłowy adres e-mail) firma HIPPOLAND anuluje zamówienie po upływie 7 dni roboczych.

Tabela bryczesów Tabela koszul jeździeckich Tabela rękawiczek Tabela oficerek z PCV Tabela czapsów
Tabela rajtroków i kurtek Tabela kamizelek ochronnych Płaszcze i kurtki Driza Bone Tabela 1 Tabela 2
Powiadom znajomego i subskrypcja

Powiadom znajomego o serwisie


Podaj swój e-mail, jeśeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Kontakt

Informacje o produktach:
Tel/fax 42 65 43 800

Tel. kom 508 805 201

Telefony odbieramy w godzinach 11.00 - 18.00. Jeśli nikt nie podnosi słuchawki, prosimy o cierpliwość. Być może wszystkie osoby obsługują klientów.

email: sklep@hippoland.com.pl

   Skype: hippoland-lodz

  Gadu-Gadu: 3634823

Wiadomość nie wymagającą błyskawicznej odpowiedzi prosimy zostawiać na poczcie elektronicznej lub komunikatorach.

Adres firmy - gdzie jesteśmy

Adres:

Biuro i magazyn: 91-321 Łódź, ul. Żeglarska 9

Sklep firmowy: 91-322 Łódź, ul. Pojezierska 2 Dzielnica Bałuty (róg Zgierskiej, Julianowskiej i Pojezierskiej)

Godziny otwarcia sklepu stacjonarnego:
poniedziałek: od 12.00 do 19.00
wtorek - piątek: od 11.00 do 19.00
sobota: w lipcu i sierpniu sklep stacjonarny NIECZYNNY

Konto: Bank BPH SA o/Łódź nr 22 1060 0076 0000 3260 0005 2097

KOD Swifft: BPHKPLPK IBAHN PL22106000760000326000052097
Tagi